Επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές Προϊόντων

Πολιτική επιστροφών 

 

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση πού κάποιο από τα προϊόντα που σας στείλαμε, δεν σας κάνει μπορούμε να σας το αλλάξουμε εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.  Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το παραλάβατε, να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία του και να μην έχει γίνει προσπάθεια προσαρμογής ή τροποποίησης του προϊόντος, καθώς επίσης να συνοδεύεται από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.

 

 ΣE AYTHN THN ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

 

1) Ελαττωματικά Προϊόντα

Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας όλα τα προϊόντα επιδέχονται αυστηρό έλεγχο πριν την αποστολή τους για τυχόν ελάττωμα.

 

2)Προϊόντα που εξαιρούνται

Προϊόντα που έχουν την ένδειξη «Κατόπιν Παραγγελίας» και αφορούν παραγγελίες εξωτερικού, είτε αυτό αφορά σκελετούς είτε φακούς επαφής. Συγκεκριμένα:

 

- Αλλαγές δεν γίνονται σε φακούς επαφής που έχουν ειδική παραγγελία, όπως οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί και οι έγχρωμοι με βαθμούς μυωπίας και δεν επιστρέφονται χρήματα

- Αλλαγές δεν γίνονται στους φακούς των γυαλιών οράσεως που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία σας, στον σκελετό που επιλέξατε.

- Αλλαγές δεν γίνονται σε προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από την κατασκευάστρια εταιρία, κατόπιν δικής σας παραγγελίας και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν επιστρέφονται χρήματα.

 

 ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τον υπολογισμό του χρόνου των 14 ημερών ισχύει η ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος που παραγγείλατε στην αρχική σας παραγγελία και δεν μπορεί να επεκτείνεται με αλλεπάλληλες αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2105315008  ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@eyeland.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

 

Διαδικασία επιστροφής

 

1. Μετά την επιστροφή των προϊόντων θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε το προϊόν. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό σας λογαριασμό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

2. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών.

3. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά.

4. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.

5. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

6. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

7. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).

 

Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

 

1. Στο φυσικό μας κατάστημα:

Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας (Στρ. ΚαραΪσκάκη 50-ΧαΪδάρι) όπου το προσωπικό  μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

 

2. Αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

Αρχικά συσκευάζετε τα προϊόντα καθώς και το εκάστοτε παραστατικό στο κουτί που παραλάβατε την παραγγελία σας και αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών. Σε περίπτωση μη ευθύνης του πελάτη για την επιστροφή(περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος),καλείστε να απευθυνθείτε στο συνεργαζόμενο με το κατάστημά μας πρακτορείο ταχυμεταφορών(EasyMail & Speedex).

Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2105315008.

 

Ακυρώσεις παραγγελιών

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2105315008, με e-mail  στο info@eyeland.gr ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

 

Παρατηρήσεις

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το eyeland.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προιόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις  για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

 

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο 2105315008, με e-mail στο info@eyeland.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Απευθυνθείτε στο φυσικό μας κατάστημα (Στρ.ΚαραΪακάκη 50-ΧαΪδάρι) σε περίπτωση ανάγκης για διόρθωση – επισκευή των προϊόντων.

Loading...
Loading...
Loading...